Hogyan teremts, amikor nem érzel kedvet hozzá? 2019. április

Bevallom, erre a kérdésre sokáig magam sem tudtam a választ. Volt olyan időszak, amikor éreztem, hogy csak "sodródom". Félreértés ne essék: nem teremtettem semmi rosszat, de úgy éreztem, hogy nem is közeledem semmihez. Onnan pedig az sincs távol, hogy már a céljaidban is kételkedj. Amikor ilyen állapotba kerülsz, könnyű benne is maradni napokig, - ellenben ma már pontosan tudom, hogy mik az okok, sőt: ma már szerencsére az is távolinak tűnk, hogy volt, hogy nem volt kedvem teremteni, azaz bevonzani bármit.


Amikor nem érzel kedvet semmihez, vagy csak fáradt vagy, fáradtnak érzed magad szinte a nap minden szakában, annak több oka is van. De szerencsére a gond nem olyan nagy: mert minden összefügg mindennel. Először is: azért nem akarsz teremteni, mert nem hiszel benne. Azért nem hiszel benne, mert már régóta nem láttál jelet a Univerzumtól, hogy a vonzásod működik.Ez a két dolog pedig máris elég ahhoz, hogy egy ördögi kört alkosson benned. Természetesen van kiút és nem is nehéz: ezt a blogot éppen annak szentelem, hogy Te ne ess ebbe bele, hogy Neked könnyebb legyen már. Nos, mit is tehetsz, ha úgy érzed, nem működne a vonzás törvénye, pontosabban úgy érzed, hogy nincs kedved vonzani (ami egyébként azzal is jár, hogy azt is elhiszed magadról, hogy nincs erőd, azaz nincs is meg a képességed vonzani).


Kövesd ezeket a lépéseket, hogy visszatalálj magadhoz: 1. szeress! Ez mindig segít, és sokszor elfelejtjük. Nem véletlenül írtam le első helyen ott, ahol a vonzáshoz legfontosabb 6 összetevőről írtam. Lásd a világot a lelkeddel, annak "szemén" keresztül. Vedd észre a szépet, keresd a szépet, s mindig győződj meg róla, hogy hogyan szemléled a világot, ki válaszol belőled: a tested mondja/látja és reagál a világra, vagy a lelked? Második helyen mondanám, hogy meditálj. Azt mindenkinek javaslom, hogy minden nap legyen 15-20 percet "önmagával", a légzésére figyelve picit távolodjon el ettől a világtól, - sokszor ha kihagyunk 2-3 napokat (úgy, hogy egyébként már megszoktuk azt a nagyon kellemes érzést, amikor elszakadunk a valóságnak hit világtól), megváltozhat hangulatunk úgy, hogy egyébként észre sem vesszük. Természetesen ez csak akkor igaz, ha egyébként az első lépés kimarad, hiszen ha szeretsz és szeretve, hálásan látod a világot, akkor meditáció nélkül is erős tudsz maradni mindig (ezért is utaltam rá, hogy Neked nem kell "átprogramozni" a tudatalattid, hiszen, ha végig odafigyelsz az érzéseidre, akkor a gondolataid automatikusan magas rezgésekhez társulva alakulnak ki).


A legfontosabb tehát, hogy hangolódj újra össze a lelkeddel - innen jön az erőd. Szeress! Meditálj! Van azonban itt még egy trükk, ami nekem is segített holtponton átlendülni, amikor még kevésbé éreztem a belsőm teremtő erejét: ezt pedig úgy hívják, hogy: "It works! The Famous Little Red Book", szerzője pedig Roy Herbert Jarrett. Ez egy végtelenül egyszerű és rövid könyv, amely már régen klasszikussá vált, hiszen sok évtizedes, de a benne lévő bölcsesség szinte időtlen, - tehát az "It works" valóban igaz, mert tényleg működik. Egyébként a többi is igaz, mert kicsi, piros kis könyvecske, és bár idehaza nem túl ismert, az óceánon túl más a helyzet.


Most nem térek ki arra, hogy mitől működik a könyv, az a következő blog témája lesz, - érdemes tehát figyelni. :-) RHJ szerint 3 dolgot kell megtenned, - de egyiket sem hagyhatod ki:

1. írj össze egy listát azokról a dolgokról, amelyekre a legjobban szükséged van. Kezd a legfontosabbakkal, majd haladj sorban a kevésbé fontos dolgok felé. Ne hagyd, hogy korlátozzon bármi: írj bátran, nem számít, mennyibe kerül, ezzel ne foglalkozz. Sőt: ha mondjuk x összegre lenne szükséged, akkor írj 2x-et - mindenképpen olyan dolgok szerepeljenek a listán, amelyekre valóban szükséged van, megoldaná a helyzeted és örömmel töltene el. Ezt a listát akár naponta is változtatgathatod, cserélheted a sorrendet. A lényeg: írd mindig le. Írhatsz egyszerre 10 dolgot is, de célszerűbb, ha 5-6 dolog szerepel csak a listádon. Ahogy az egyik megteremtődik belőle, egyszerűen csak húzd le és érezd az erőd, legyél nagyon hálás érte.

2. Olvasd fel mindig magadnak az aktuális listát naponta háromszor: reggel, délben és este. Szánj rá tehát egy kis időt, de amellett, hogy háromszor felolvasod magadnak, gondolj a listára amilyen gyakran csak tudsz: úgy, mintha már a felírt dolgok a Tieid lennének.

3. Tartsd titokban. Ne beszélj a listáról senkinek. Amikor 40 dolgot megvalósítottál a listádról, akkor kezdd el megosztani a könyvet másokkal, akiknek szükségük van rá.



Nos, most már tudod, mit kell tenned, ha ebbe a helyzetbe kerülnél. Azt pedig hamarosan megtudod, hogy mitől is működik a híres kis piros könyv - és hogyan működik könyv nélkül is.



© 2019 by A vonzás törvénye.hu