Miket csinálj naponta, hogy sikeresebben tudj vonzani? 2019. április

Ha olvastad régebbi blogjaim, akkor pontosan tudhatod, hogy a "napi rutinok" távol állnak tőlem, illetve sokkal inkább azt szoktam javasolni, hogy szeress, élj meg mindent, minden percet belülről - és akkor nem kellenek napi rutinok sem. De a mögöttem lévő évek alatt azt is láttam, hogy nem árt szót ejteni arról a pár dologról, amik valóban segítenek a vonzás törvényének alkalmazásában, -olyan alapok, amelyek leginkább abban segítenek, hogy magasabb legyen a rezgésszinted, azaz a hangulatod, a kedved, hiszen ez elengedhetetlen a vonzáshoz, legalábbis a pozitív dolgok vonzásához.

Ahogyan azt már olvashattad, egy hosszú és tanulságos utat jártam be. Nem állítom, hogy a végén lennék, hiszen minden nap újabb és újabb információkat és tapasztalatokat gyűjtök, és igyekszem mindenből csak azt átadni, amit hasznosnak tartottam. Ennek okán olvashatod most ezt a pár dolgot, ami ugyan nem kötelezően betartandó, ellenben szívből ajánlom, mert nálam működik. Összefoglalhatnám pontokba szedve is, de inkább fűzök hozzá némi magyarázatot is. Először is tudd, hogy tele vagy elképzelésekkel, benyomásokkal, előítéletekkel,… - amiket a hosszú évek alatt láttál, hallottál és raktároztál el. Ezek a hosszú idők alatt beidegződésekké váltak, véleményed alakult ki róluk,… - ha akarod, ha nem. A sikeres vonzás azonban azon alapszik, hogy mennyire tudsz egy lenni a lelkeddel, azaz pontosan ugyanúgy érezni a vágyott dolgok iránt, és azt a rezgést fenntartani, ahogy a belsőd érez iránta (aki mindig lelkesedik minden vágyad iránt!). Igen, itt az elején át kell esni ezen: a vonzás törvényében van némi spiritualitás. Persze csak akkor, ha annak tartod, hogy két részből állsz: van a testi részed, azaz a fejedben megszülető gondolataid és a tested, de ezen kívül van a lelked (amit leginkább akkor érzel, ha elérzékenyülsz, megsajnálsz valakit, szeretsz valakit,… - bízom benne, hogy ezt már érezted párszor), ami egyébként sokkal nagyobb erővel bír, mint arra a legtöbben gondolnának.


De visszatérve az alapokhoz: ahhoz, hogy jobban, tisztábban, vagy, ha úgy tetszik, erősebben érezhesd a lelkeddel való kapcsolatot, egyszerre érdemes elkezdened meditálnod és egyszerre érdemes elkezdeni megtisztítani az elméd a külső hatásoktól. Megint csak nem kell megijedni: a meditáláshoz már napi 15 perc is elegendő lehet, a külső hatásoktól való tartózkodás pedig nem valaminek a megtételét, hanem a meg nem tételét igényli Tőled. Kezdjük a meditációval: érdemes reggel elvégezned, amikor még nagyon kevés külső hatás ért. Az álmodból felébredve egyfajta töltést kaptál, s képes vagy úgy látni a világot, mint a belsőd. Ennek az az oka, hogy elengedted a tegnapi gondokat (remélhetőleg már az ágyba sem vitted magaddal őket, mert nem érdemes), így megállt a negatív gondolatok görgetege, lendülete - így nyitott és befogadó vagy újra. Ha teheted, akkor végezd el a meditációt, amikor még nem ért túl sok hatás; ha családod van, kerüld el a veszekedést,

figyelj önmagadra, akkor is, ha rohanás van, vagy ha másból lenne feszültség. Az is megoldás, ha előbb fekszel le és előbb kelsz, mint a többiek: a meditálással nem fogsz megzavarni senkit.


Ugyanakkor annyira ne meditálj közel a felkeléshez, hogy álmos légy, mert ha visszaalszol, az ugyan jó dolog, - de nem meditáltál :-). Ha tudsz egy félreeső, csendes helyet, és tudod, hogy nem zavarnak meg 15 percig, nyugodtan állítsd be az órádat, telefonodat 15 percre, majd kezdheted is a meditálást. Ne gondolj nagy dolgokra: a meditálással csak annyi a teendőd, hogy ne gondolj közben semmire. Mély és lassú ki- és belélegzés mellett próbálj meg a lélegzésedre koncentrálni, semmi másra, - akár még számolhatod is őket. Ha eszedbe jutna mégis valami, csak próbálj meg gyengéden visszatérni a számolós állapothoz. Ha nem sikerül: ne légy dühös magadra, sőt, ne is próbáld tovább csinálni, - ha letelik a 15-20 perc, veheted úgy, hogy megpróbáltad és másnap még jobb lesz. Nekem legalább 2-3 hét volt, mire megtörtént az, hogy a számolás közben egyszer csak sikerült úgy éreznem, hogy sokkal könnyebb a testem, sőt, mintha alig érnék a székhez, s egyszersmind elszakadnék a világtól. Nem is tartott sokáig, de nem számít: ebből az állapotból egy kevés is elég, - hihetetlen nyugodtságot ad. A számolás mellett természetesen jönnek elő még képek az ember fejében, nekem is jöttek, - ezeken úgy lettem úrrá, hogy egy egységes, semleges színt képzeltem el közben, azaz lehunytam a szemem és egy óriási, végeláthatatlan szürkeségre gondoltam. Ilyenkor is jöttek még elő gondolatok és hozzá képek, de a szürkeség elképzelése segített ezeket „elmosni”, - nekem nagyon jól bevált. Szintén fontos, hogy kényelmesen ülve meditálj: nem kell feküdni, de ne is úgy ülj a székben, mintha egy asztal előtt ülnél. Én sokszor az autóval félreállva végeztem és végzem a mai napig a meditálást, - mindig nyugodt, csendes környezetet keresve, kényelmesen, kb. 45 fokban hátraengedve az ülést. Ha ezeket betartod, az álom során keletkező „feltöltést” még tovább fokozhatod, s annyival nyugodtabb leszel, hogy sokkal tovább meg tudod tartani napközben a kapcsolatod a lelkeddel: nem jössz ki könnyen a sodrodból (sőt: idővel egyáltalán nem), képes vagy egész nap a lelkeddel látni a világot, az embereket, - egyszóval a rezgésszintedet magasan tudod tartani. A lényeg tehát, hogy próbálj meg minden nap picit "önmagaddal" lenni, adj rá magadnak 15 percet, - gondolatok nélkül.


A meditálás azonban csak egy dolog, egy része annak, hogy közelebb kerülj önmagadhoz és hogy gondolataid megváltozzanak. Rögtön a másik helyen azt szoktam javasolni, hogy NE NÉZZ híradásokat. Ez sokan rosszallják, - mondván, hogy el tudják dönteni, mit nézzenek és mit ne. Én ilyenkor nem folytatom a meggyőzést, - akit nem lehet, azt nem kell, sőt, nem is szabad meggyőzni. Mindenesetre a blogomban szabad a rablás, ezért próbállak meggyőzni: legalább próbáld ki! Próbáld ki akár csak 1 hétre, vagy kettőre, hogy mi történik Veled, ha nem nézel TV-t, legalábbis nem a híreket, a híradókat. A magas rezgésszinted ugyanis nem tudod fenntartani, ha napi 30-40-50 percen keresztül negatív dolgokat látsz és azokról hallasz. Mert - lássuk be – minden híradás legalább 70-80%-a negatív, de lehet, hogy még ezzel is alulbecsültem a dolgokat. A sok-sok politika és háborús tudósítás után maximum azt láthatod, hogy egy újabb panda született fogságban egy kínai állatkertben –ami után persze még bemondják, hogy milyen veszélyeztetett ez a faj, sőt, maga a planéta is. Erre mondhatod, hogy de hát ha így van, akkor mit lehet tenni, ne higgyük el? Én erre azt szoktam felelni, hogy amire figyelsz, abból kapsz többet az életedbe. Ha rossz híreket figyelsz, előbb-utóbb azokat fogsz látni mindenhol. De mondom: adj magadnak egy esélyt és próbáld ki, mennyivel más gondolataid lesznek akár két hét után is. Figyelem, jön a nehéz része, mert sok választ kaptam, hogy „Nem is nézek TV-t, csak internetet.”. A rossz hírem az, hogy az internet, a közösségi oldalak, a videómegosztó oldalak, a fórumok és híroldalak is pontosan ugyanolyan károsak a gondolataid, beidegződéseid szempontjából. Ha másképp akarod látni a világot, akkor más inputokkal, azaz feléd áramló információkkal kell ellátnod magad. Nem azt mondom, hogy ne nézz filmeket, csak egyszerűen szűrd meg a tartalmat, s ha bármi olyat látsz, amit érzel, hogy belül nem lelkesedsz érte (ne feledd: az érzelmeid segítenek, elárulják, mi az, ami nincs összhangban a belsőddel), akkor azt egyszerűen ne nézd tovább. Ismétlem: nem tudtam mindenkit meggyőzni erről, de azt is elárulom, hogy akik a legjobban el tudtak szakadni a „valóságtól” (mármint amit annak hiszünk), azok változtattak a leggyorsabban és a legtöbbet az életükön. Most arra gondolhatsz, hogy ha én marketing vezetőként nem nézek híreket, akkor mit tudhatok a világról és lemaradok sok mindenről… gyorsan meg is válaszolom: nem, nem maradok le semmiről, a nagyobb horderejű híreket meghallani sajnos a kollégák beszélgetéseiből, még ha nem is figyelek. Foszlányok, de hidd el, ennyi éppen elég belőlük. Hogy megnyugtassalak, reklámblokkokat néha nézek – de csakis a szakmai érdeklődés miatt :-).


Volt tehát eddig a meditálás és a hírektől való tartózkodás. A harmadik ilyen komoly segítséget az tudja megadni, ha minden nap kint vagy legalább 10-15 percet a szabadban. Ha nem kertes házban laksz, akkor hazafelé iktass be egy parkot, vagy menj azon az oldalon, ahol több fa van, esetleg kerülj 2-3 háztömböt, ha ott van egy kisebb park, vagy fás rész. Érezd a természetet, az erejét, és, hogy egy vagy vele. Akkor van értelme ezeknek a kintléteknek, ha valóban tudod élvezni és örülni a madárcsicsergésnek, a minden évszakban más szépséget nyújtó fáknak, bokroknak, virágoknak. Be kell ismerjem, hogy ezt a harmadik lépést nem követem minden nap: például zuhogó esőben, vagy nagy hideg esetén ezt ki szoktam hagyni, ellenben ilyenkor is igyekszem a "érezni" nyitott ablakon át a természetet: például az eső illatát. Ezzel azt akarom mondani, hogy mindenki megtalálhatja a módját, hogy közelebb kerüljön a természethez, s kis idő után ezt éppúgy élvezni lehet, hogy az első két lépést.


Volt eddig tehát a meditálás és a hírekről, közösségi médiáról, fórumokról való elszakadás, és a napi 10-15 perc séta a természetben vagy a természethez közel- de van még két másik dolog, ami segíthet a vonzás törvényét alkalmazni. A negyedik "dolog" a víz. Nehéz megmagyarázni, mert igazából ezt is érezni kell, de a víz fogyasztása erőt ad. Elég, ha beéred annyival, hogy Te magad is víz vagy, testünk 70-80%-a víz. Ha neki is feltöltést szeretnél adni, akkor azt vízzel tudod megtenni, de természetesen van itt rengeteg dolog még, amit a vízről mesélhetnék, melyeket ugyan nem tisztem tudományosan bebizonyítani, de mások már megtették, bemutatták, elmagyarázták (pl. Gregg Braden), s én pedig saját magamon tapasztaltam a hatását. A víz sokkal több, mint innivaló. Úgy szoktunk rá tekinteni, de amikor azt mondják, hogy "a víz az maga az élet", akkor bizony a lehető legközelebb állnak az igazsághoz. Ma már számtalan videót találhatsz arról, hogy a víznek memóriája van, s ha fogyasztás előtt Te magas rezgéssel állsz hozzá (nagyra becsülöd, szeretetet érzel iránta,…), akkor azokat a tulajdonságokat, rezgéseket a víz átveszi, és ahogy elfogyasztod, az benned erősödik. Találhatsz sok olyan videót, ami arról szól, hogy a vízzel teremtenek, azaz a vizet használják a vonzás törvényéhez (pl.: két poharas módszer – two cups method), én azonban nem ezek miatt ajánlom a vizet, hanem a puszta fogyasztásával járó energiák miatt. Nem azt mondom, hogy ne igyál meg egy pohár valamit, ha az jól esik, de azt is megfigyelheted magadon, hogy ahogy elkezded a vizet nagyobb mértékben fogyasztani, egy idő után a szervezeted kívánni fogja magától is - és ezzel egyidejűleg mást pedig kevésbé fog kívánni a szervezeted. Saját tapasztalatomnál maradva: sokkal ellenállóbb leszel (nem leszel beteg, illetve sokkal hamarabb felépülsz sérülésekből), sokkal jobban fog fogni az agyad, és ezek csak a látható jelek, - a többi akkor működik, ha hiszel bennük, így ezekre most nem térek ki, persze a szemináriumokon szívesen mesélek kísérletekről, amiket neves szerzőktől olvastam, hallottam.


Utolsó tanácsom az az alvásod előtti 10-15 percre vonatkozik. Van, aki azt javasolja, írj egy naplót és írd be, hogy aznap milyen jó dolgot történtek Veled, miért vagy hálás, - mondjuk napi 6-10 dolgot legalább. Én az írást este már néha fárasztónak érzem, és őszintén gondolom, hogy sokkal jobb, ha elalvás előtt végiggondoljuk ugyanezen dolgokat. Félreértés ne essék: az írás, a leírt szavak erejében nagyon is hiszek, de az elalvás előtti időszak az nem az, ahol feltétlenül minden szívből jönne, mivel érezhetjük akár kényszernek is, ha fáradtak vagyunk. Ellenben az ágyunkban fekve, teljes kényelemben tökéletes összefoglalni a fejünkben és a szívünkben ezeket és ha elalszunk így, akkor sincs semmi baj, sőt, nagy eséllyel hálás és lelkes szívvel is ébredünk, ha úgy fekszünk.


Azzal kezdtem, hogy pontokba is szedhetném, összegzésképpen így megteszem:

- meditálj napi 10-15 percet

- kezdj el hírek, híroldalak, kommentek olvasása nélkül élni

- próbálj meg naponta 10-15 percet a természetben sétálni, vagy természet közelében lenni

- igyál vizet... sok-sok vizet

- lefekvés előtt gondolj 6-8 dologra, amiért hálás tudsz lenni, lelkesedni tudsz, ez lehet olyan, ami aznap történt Veled, de lehet olyan, ami általánosan jó érzéssel tölt el: például egészséges vagy, vagy van valamilyen nagyon jó tulajdonságod,...


A vonzás törvénye érzésekkel működik és az első jelei érzések formájában jön el hozzád. Ha úgy érzed, hogy össze tudod hangolni az érzéseidet, rezgésedet azzal, ahogyan a lelked érez a vágyott dolgok iránt, akkor már biztos lehetsz a benne, hogy a vágyott dolgok közelednek. Ha a fenti 5 tanácsomat megfogadod, ezt az állapotot sokkal könnyebben elérheted, s így a vonzásod is még pontosabb és gyorsabb lehet. Adj magadnak egy esélyt - van veszítenivalód?

© 2019 by A vonzás törvénye.hu